ΤΠΕ

Εκπαιδευτική ρομποτική και ανάπτυξη χωρικής σκέψης: ένα διδακτικό πείραμα με παιδιά προσχολικής ηλικίας

Κούριας, Σ. (2021). Εκπαιδευτική ρομποτική και ανάπτυξη χωρικής σκέψης: ένα διδακτικό πείραμα με παιδιά προσχολικής ηλικίας. Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών, 17, 6-23. Doi: https://doi.org/10.12681/enedim.24621

Αξιοποίηση των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση: σχεδίαση, υλοποίηση και αξιολόγηση ηλεκτρονικής βάσης δεδομένων με ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό και λογισμικό

Κεχαΐδου, Μ.

Εξ αποστάσεως συμβουλευτική και κινητοποίηση μέσω βίντεο-παρεμβάσεων στο πεδίο Οικονομίας και Διοίκησης

Αρμακόλας, Σ.Ι., & Καρφάκη, Ε. (2020). Εξ αποστάσεως συμβουλευτική και κινητοποίηση μέσω βίντεο-παρεμβάσεων στο πεδίο Οικονομίας και Διοίκησης. Ανοικτή Εκπαίδευση, 16(2), 128-141. Doi: https://doi.org/10.12681/jode.23150.

Οι τεχνολογίες της πληροφορίας και των επικοινωνιών στην προσχολική εκπαίδευση: μια κριτική προσέγγιση του διαθεματικού ενιαίου πλαισίου προγράμματος σπουδών

Κόμης, Β., & Παπανδρέου, Μ. (2005). Οι τεχνολογίες της πληροφορίας και των επικοινωνιών στην προσχολική εκπαίδευση: μια κριτική προσέγγιση του διαθεματικού ενιαίου πλαισίου προγράμματος σπουδών. Ερευνώντας τον κόσμο του παιδιού, 6, 59-75. Doi: https://doi.org/10.12681/icw.18402

Διδασκαλία του ηλεκτρισμού στην προσχολική εκπαίδευση: ένα δίλημμα υπό διαπραγμάτευση με χρήση των ΤΠΕ

Καλογιαννάκης, Μ., & Λαντζάκη, Α. (2012). Διδασκαλία του ηλεκτρισμού στην προσχολική εκπαίδευση: ένα δίλημμα υπό διαπραγμάτευση με χρήση των ΤΠΕ. Ερευνώντας τον κόσμο του παιδιού, 11(1), 11-21. Doi: https://doi.org/10.12681/icw.18045

Η συμβολή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στην αλλαγή στάσεων εκπαιδευτικών για το γραπτό λόγο στο νηπιαγωγείο

Χατζηγεωργίου, Ε., & Παπαδοπούλου, Μ. (2012). Η συμβολή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στην αλλαγή στάσεων εκπαιδευτικών για το γραπτό λόγο στο νηπιαγωγείο. Ερευνώντας τον κόσμο του παιδιού, 11(2), 56-75. Doi: https://doi.org/10.12681/icw.18042

Η χρήση των τεχνολογιών της πληροφορίας και της επικοινωνίας για τη διδασκαλία της λογοτεχνίας στoν πρώτο κύκλο της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης: η αγγλοσαξωνική και η ελληνική εμπειρία

Νικολαΐδου, Σ. (2008). Η χρήση των τεχνολογιών της πληροφορίας και της επικοινωνίας για τη διδασκαλία της λογοτεχνίας στoν πρώτο κύκλο της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης: η αγγλοσαξωνική και η ελληνική εμπειρία (Διδακτορική Διατριβή, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας). Διαθέσιμο στο Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών (https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/23982)

Η μαθησιακή διαδικασία κατά την επεξεργασία κειμένων της αρχαίας ελληνικής γραμματείας σε διδακτικό περιβάλλον που αξιοποιεί τις σύγχρονες τεχνολογίες

Φράγκου, Ό. (2009). Η μαθησιακή διαδικασία κατά την επεξεργασία κειμένων της αρχαίας ελληνικής γραμματείας σε διδακτικό περιβάλλον που αξιοποιεί τις σύγχρονες τεχνολογίες (Διδακτορική Διατριβή, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών). Διαθέσιμο στο Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών (https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/27816)

οι τεχνολογίες της πληροφορίας και της επικοινωνίας στην ελληνική υποχρεωτική εκπαίδευση: η αξιολόγηση και η ανάλυση εκπαιδευτικού λογισμικού για το γλωσσικό μάθημα

Μπουραντάς, Ό. (2009). Οι τεχνολογίες της πληροφορίας και της επικοινωνίας στην ελληνική υποχρεωτική εκπαίδευση: η αξιολόγηση και η ανάλυση εκπαιδευτικού λογισμικού για το γλωσσικό μάθημα (Διδακτορική Διατριβή, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης). Διαθέσιμο στο Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών (https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/19026)

Διδακτική της ιστορίας: η ανάπτυξη της ιστορικής σκέψης των παιδιών σε συμβατικό και ηλεκτρονικό περιβάλλον

Τσιβάς, Α. (2009). Διδακτική της ιστορίας: η ανάπτυξη της ιστορικής σκέψης των παιδιών σε συμβατικό και ηλεκτρονικό περιβάλλον (Διδακτορική Διατριβή, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης). Διαθέσιμο στο Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών (https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/20560).

Σελίδες

Εγγραφή στο RSS - ΤΠΕ